Фінансовий директор Volkswagen планує орієнтуватися на нових інвесторів

volkswagen cfo

О блігація, яка все ще потребує остаточного затвердження, стане першою для автовиробника за новою екологічною системою фінансування, запущеною в березні

Облігація, яка все ще потребує остаточного затвердження, стане першою для автовиробника за новою екологічною системою фінансування, запущеною в березні

Німецький виробник автомобілів Volkswagen AG планує націлити нових інвесторів на зелені облігації на суму понад 1 млрд. Євро (1,18 млрд. Доларів) у вересні, що є першою компанією за рамками сталого фінансування, розпочатою в березні.

"Зростає частка інвесторів, які шукають зелені облігації, орієнтовані на екологічні, соціальні та державні стандарти [стандарти]", - заявив у четвер фінансовий директор Франк Віттер. "Це те, що ми сприйняли дуже серйозно". Зелені облігації схожі на традиційні корпоративні облігації, за винятком того, що виручка, як правило, спрямовується на відновлювану енергію або інші екологічні проекти.

Вольфсбург, німецький Volkswagen, який часто випускається на ринки капіталу, продає близько 30 до 40 млрд. Євро на рік облігацій та інших фінансових інструментів для рефінансування боргу.

У Volkswagen, доходи від зеленого зв’язку будуть інвестуватися в електромобільні проекти, такі як його платформа MEB для електромобілів, сказав пан Віттер. Продаж облігацій все ще потребує остаточного погодження з боку внутрішнього комітету, сказав пан Віттер. Точний обсяг буде визначатися попитом інвестора, додав він.

За останні роки Volkswagen, найбільший у світі виробник автомобілів за обсягами продажів, наростив виробництво електромобілів, намагаючись обігнати конкурента в США Tesla Inc. Компанія інвестує 33 млрд. Євро в проекти з електрифікації до 2024 року.

Плани щодо випуску облігацій з’являються, коли Volkswagen прагне підсилити свої повноваження на відповідність екологічним, соціальним та управлінським стандартам після скандалу з викидами дизельних газів, який став публічним у 2015 році, та більш широкого переходу серед інвесторів до корпоративної стійкості.

"У Volkswagen є чіткий, чітко визначений проект щодо електричних автомобілів, що є критично важливим для майбутнього групи", - сказав Філіп Хушоа, керуючий директор інвестиційного банку Jefferies Financial Group Inc. Репутація Volkswagen щодо ESG постраждала за останні п'ять років пан Хушоа сказав, вказуючи на проблеми з дизелем Volkswagen.

Г-н Віттер сказав, що прийняття інвесторами зусиль компанії ESG зростає

Випуск зелених облігацій може допомогти компанії висвітлити свої цілі в галузі сталого розвитку для нових інвесторів та інших зацікавлених сторін, сказав Метью Кухтяк, помічник віце-президента групи ESG в Moody's Investors Service. "Часто емітент бачитиме нових інвесторів, зацікавлених у пропозиції, які можуть бути більше зосереджені на ESG або стійкості, але, як правило, не інвестували в свої облігації", - сказав пан Кучтяк.

Глобальний обсяг випуску зелених облігацій корпоративного інвестиційного класу у другому кварталі склав 22,1 млрд. Доларів, що на 8% більше порівняно з першим кварталом та роком раніше, за даними постачальника даних Dealogic Ltd. У другому кварталі традиційні корпоративні облігації склали 1,02 трильйона доларів, що на 52% більше порівняно з першим кварталом і приблизно вдвічі більше, ніж роком раніше, повідомляє Dealogic.

Згідно з даними S&P Global Market Intelligence, у Volkswagen є близько 6,5 млрд доларів фінансових зобов'язань, які мають бути сплачені пізніше цього року, а потім 20,2 млрд доларів у 2021 році та 12,6 млрд доларів у 2022 році. Загальний непогашений борг станом на 30 червня становив 243,7 мільярда доларів, повідомляє S&P.

Продажі автомобілів компанії впали на тлі пандемії. Вони зменшились приблизно на 35% у всьому світі до 1,8 мільйона у другому кварталі порівняно з аналогічним періодом роком раніше, заявила компанія 30 липня.

Компанія зарезервувала операційний збиток у розмірі близько 2,4 млрд євро у другому кварталі порівняно з прибутком у 5,1 млрд євро за той самий період 2019 року. Дохід скоротився на 37% у порівнянні з минулим роком до 41,1 млрд євро з 65,2 млрд євро.